Doei Nederland! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eva Hoeksma - WaarBenJij.nu Doei Nederland! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eva Hoeksma - WaarBenJij.nu

Doei Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Eva

26 September 2015 | Nederland, Enschede

Hoi lieve allemaal,

Over 2 nachtjes is het zover.. Dan vertrek ik in mijn uppie naar Cambodja!
Een maand geleden had ik nog geen idee wat ik ging doen. Ik wist al wel heel lang dat ik naar Azie wilde, maar wat dan!?
4 weken geleden ben ik naar binnen gelopen bij Activity International en het was meteen raak! 8 weken vrijwilligerswerk in Siem Reap, Cambodja, hupsakee.

3 weken geleden kreeg ik te horen wat ik daar ga doen; ik ga werken in een community center van HUSK Cambodia in een arme wijk van Siem Reap. Daar geef ik op de Kompheim Community School Engelse les, verzorg ik een cursus over handen wassen en leer ik de kinderen wat er zo leuk is aan volleybal. Als jullie meer willen weten over het project; ze hebben een hele mooie site (huskcambodia.org).

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest om alle documenten voor elkaar te hebben, een backpack te kopen en kleding te verzamelen die EN niet te warm is EN net genoeg zijn voor een juf.

Nu mag het avontuur van mij wel beginnen! Ik hoop daar tijd te vinden om jullie af en toe op de hoogte te houden van mijn leven daar :)

Veel leesplezier en tot gauw!

  • 04 Oktober 2015 - 01:03

    Familie:

    Wanneer komt het volgende verslag? Ik ben erg nieuwsgierig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hoi allemaal! Met de organisatie activity international ga ik 8 weken vrijwilligerswerk doen in Siem Reap, Cambodja! In een community center ga ik kinderen Engels leren, laten zien hoe fantastisch volleyballen is en voordoen hoe je jezelf het best kunt verzorgen. Ik hoop tussendoor tijd te hebben om jullie op de hoogte te houden van al mijn bezigheden! :) Veel plezier met lezen!

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 5999

Voorgaande reizen:

28 September 2015 - 15 December 2015

Cambodja!

Landen bezocht: